پرهیز از اشتباهات رایج رستوران‌داری

برای آن که بازاریابی درستی داشته باشیم و دچار اشتباهات رایج در جذب مشتری رستوران نشویم لازم است از اشتباهات زیر اجتناب کنیم:

گذاشتن نام نامناسب برای رستوران و یا کافه (نام محل کسب شما باید به دقت و علمی انتخاب شود)

عضو نبودن در شبکه های اجتماعی موثر مثل اینستاگرام

عدم ارتباط با مشتریان و نداشتن مشخصات کلیدی آن ها

زیاد بودن زمان انتظار برای مشتری (سعی کنید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتری ها سرویس دهید)

سایت خود را در گوگل مرتب آپدیت نکردن. (سایت شما باید با موبایل قابل دسترسی باشد)

عدم معرفی خدمات در وب سایت های معرفی رستوران (اضافه کردن خدمات خود در وب سایتی مانند فیدیلیو)

رها کردن سطح رستوران و به دنبال ارتقا و پیشرفت نبودن